Ey  moji  ljudi…!!!Pa  evo i  mene…Danas  sam  tuzna  nisam  vas  prestavila  moje  drage  ljude ali…Ovako  nazalost  izgubila sam  osobu  koju  sam  voljela  vise  od  sebe…osoba  koja  je  sve  zanala  o  meni,…Osoba  za  koju sam  zivjela…Ali  sad  je  izgubila…To je  Dino Terzic….Moj najbolji  prijatelj…Sad  smo  se  posvadali  i  to  zestoko…Ali…Znam  on  sad  misli da  meni  je  svejedno…Zato  sto  sam  m  napisala sms:"Za mene  si  zavrsio,nemoj  slucajno da  si  mi se  obrato a  kamol  prisao…za mene  si  zavrsio  za  SVA  vremena…JBG…uvijek  naglim…uvijek  kazem  ono  što  mislim…mozda  se  cesto  pokajem  ali  tako….je!Onda sam  navecer posaljem e-mail ….i  kazem  mu  sta  je  sve  bilo…i  nakraju kazem  jbg..prijatelju  volim  te …I on odgovori  P. s  ZNAM VOLIM  I  JA TEBE…sad  mislim da  sam  pogrijesila ali  mozda  i  ne ….

jbg…ja  sam  takva  nevolim da  me  drugi  zajebavaju, I  nikad  se  nedam…ali  sad  je  mozda  kasno  jbg…ALI  on  treba  da  zna  da  ga  punooooooooooooooooooooooooooooooooooo volim  bez  obzira  na  sve

P.s NIKAD  TE  NECU  ZABORAVIT……

                                                                                                 ocu  komentare..:

aazzraa
Mali, ja znam da znas gde smo stali i zbog ceg' nije to samo prevara ima tu bas sveg' .. Ej, od dana kad si mi se kleo da me mnogo volis do dana kad za mene vise ne postojis .. Prava ljubav ili ne rano sam se ja opustiLa .! i ja sam kriv zato sto saam sebi ovo dopustiLa .! Pogledaj sve objave od aazzraa →

2 komentara

Komentariši